CONTACT CENTER

Wzmacnianie relacji banku z klientami poprzez obsługę na najwyższym poziomie jakości. Rozwój sprzedaży usług banku dzięki efektywnej, wielokanałowej komunikacji marketingowej.

Każdy kontakt klienta z bankiem jest „momentem prawdy”, wpływającym na wizerunek banku i na jakość relacji, którą bank stara się zbudować z klientem. Sprawna i profesjonalna obsługa przekłada się bezpośrednio na wzmocnioną lojalność klienta. Z kolei inteligentna, dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta, komunikacja marketingowa otwiera bankowi nowe możliwości sprzedaży usług.

Contact Center ITCARD oferuje bankom nowoczesną, wielokanałową platformę komunikacji, opartą na niezawodnej infrastrukturze teleinformatycznej. Contact Center zapewnia bankom sprawną obsługę klientów i skuteczne działania sprzedażowe.

Całodobowa, profesjonalna obsługa klientów

Doświadczeni specjaliści Contact Center, obsługujący ponad pół miliona kontaktów rocznie, odpowiadają na zapytania klientów banku 24 godziny na dobę. Zespół Contact Center świadczy usługi takie, jak:

  • obsługa infolinii banku,
  • wsparcie obsługi bankowości elektronicznej,
  • udzielanie bieżącej informacji o rachunkach, kartach, itp.,
  • pomoc merytoryczna i instruktażowa przy zastrzeganiu kart,
  • obsługa reklamacji czy obsługa nadsyłanych zgłoszeń faksem lub e-mailem,
  • i wiele innych.

Pełna kontrola nad komunikacją z klientem

Platforma technologiczna Contact Center integruje szereg funkcji i aplikacji, pozwalających na skuteczne zarządzanie komunikacją z klientami:

  • Centrala IP PBX pozwala na dostęp do rejestru rozmów, z możliwością filtrowania według różnych kryteriów,
  • Aplikacja Agent Contact Center uwierzytelnia agenta w systemie,
  • Moduł Supervisor pozwala na śledzenie aktualnych informacji zbiorczych takich jak: liczba aktywnych konsultantów, procent połączeń odrzuconych, liczba klientów oczekujących na obsługę, procent odebranych połączeń, itp.,
  • Nagrywanie rozmów daje managerowi możliwość odsłuchu nagrań, podsłuchu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego wsparcia konsultanta przez specjalistę podczas prowadzonej rozmowy,
  • Generator raportów umożliwia szybkie tworzenie statystyk niezbędnych do kontroli jakości obsługi i przygotowania działań marketingowych,
  • Moduł kampanii wychodzących umożliwia precyzyjne ustalenie czasu trwania kampanii oraz pełen monitoring raportów ilościowych i jakościowych.

Komunikacja wielokanałowa

Klienci banku mogą łączyć się z Contact Center telefonicznie lub pocztą elektroniczną, a także za pomocą wiadomości SMS, faksu, a nawet serwisów internetowych.

Zróżnicowanie dostępnych środków komunikacji umożliwia również prowadzenie skutecznych kampanii marketingu wielokanałowego.

Skuteczne narzędzie marketingowe

ITCARD planuje i wdraża kompletne kampanie , obejmujące zarówno marketing wychodzący (outbound) jak i przychodzący (inbound), w oparciu o bazę danych klientów dostarczoną przez bank lub bazę wybraną przez ITCARD dla potrzeb banku. Kampanie telemarketingowe prowadzone przez ITCARD skutecznie wyszukują nowych klientów i efektywnie promują oferowane produkty i usługi.

Badania rynku

ITCARD oferuje badania rynku, zarówno konsumentów (B2C) jak i firm (B2B), pomagające bankowi zrozumieć trendy i zachowania grup docelowych. Usługi w tym zakresie, oparte na najnowocześniejszych technologiach, obejmują dobór metodologii i próby, budowę kwestionariusza i skryptu, realizację wywiadów telefonicznych, opracowanie raportu i rekomendacje działań.

Wyślij wiadomość przez formularz, skontaktujemy się z Tobą.
;