WYDAWNICTWO I OBSŁUGA KART PŁATNICZYCH

Całościowa obsługa pełnego cyklu eksploatacji kart płatniczych

Na początku 2015 roku w Polsce pozostawało w obiegu ponad 35 milionów kart płatniczych. Karty są niezbędnym elementem oferty banku, a zróżnicowanie dostępnych rodzajów kart (debetowe, kredytowe, przedpłacone, obciążeniowe, wieloaplikacyjne i inne) powoduje, że bank musi zarządzać szeroką gamą produktów. Każdy z nich wymaga bezpiecznych i efektywnych procedur – od produkcji, personalizacji i aktywacji przez obsługę transakcji po dezaktywację.

Centrum technologii płatniczych ITCARD zapewnia kompleksową obsługę wszystkich rodzajów kart, opartych na dostępnych technologiach fizycznych i wirtualnych. ITCARD oferuje najwyższy poziom bezpieczeństwa, spełniający wymogi organizacji VISA i MasterCard i gwarantowany certyfikatem PCI DSS.

Powierzając proces wydawnictwa i obsługę kart wyspecjalizowanemu i doświadczonemu partnerowi, jakim jest ITCARD, bank może skoncentrować się na podstawowej działalności – usprawniając działanie, podnosząc satysfakcję klientów i obniżając koszty.

Wszystkie etapy wydawnictwa

ITCARD obsługuje personalizację kart, generowanie, drukowanie i dystrybucję kodów PIN (w tym przez SMS), produkcję wznowień oraz kart wydawanych po zastrzeżeniu.

Przetwarzanie i autoryzacja transakcji

Pozwala na samoobsługową opłatę rachunków i zobowiązań. Umożliwia płatność gotówką, również bilonem, i kartami VISA/MasterCard, w tym zbliżeniowo. Zapewnia obsługę w oparciu o procesy operacyjne banku i dostosowane do banku drzewo opłat i zautomatyzowanie procesów księgowania przyjmowanych opłat.

W zależności od potrzeb, bank może korzystać z całości usług ITCARD, zarówno w obszarze wydawnictwa jak i przetwarzania transakcji, lub wybrać interesującą go część oferty. ITCARD zarządza procesem zachowania ciągłości działania i dalszego rozwoju produktu. Dzięki temu bank ma gwarancje, że karty już wydane będą odpowiednio zarządzane.

ITCARD zajmuje się również:

  • Blokowanie
    i zastrzeganie kart
  • Obsługa kart zatrzymanych
  • Aktywacja i dezaktywacja kart, zgodnie z polityką banku
  • Przygotowywanie i wysyłanie raportów rozliczeniowych
  • Zarządzanie obsługą reklamacji transakcji kartowych
  • Prewencyjnym monitoringiem transakcji i blokowaniem transakcji nieuprawnionych
Wyślij wiadomość przez formularz, skontaktujemy się z Tobą.
;