Kompleksowa oferta sprzętu i usług umożliwiająca wdrożenie akceptacji kart płatniczych.

Liczne korzyści dla firmy, od nowoczesnych terminali, niezawodności i bezpieczeństwa transakcji po szybkie rozliczanie płatności, integracje kasowe i dochód z dodatkowych usług dla klientów.

Sieć Planet Pay, zarządzana przez ITCARD, obejmuje ponad 7 000 terminali POS w Polsce. Planet Pay oferuje pełen zakres usług, od instalacji terminali po przetwarzanie i rozliczanie transakcji. Dedykowana infrastruktura teleinformatyczna i specjalistyczne kompetencje ITCARD gwarantują bezpieczeństwo, ciągłość działania i satysfakcję klientów.

Nowoczesne urządzenia, dostosowane do potrzeb firmy

Planet Pay oferuje szeroką gamę terminali i elementów dodatkowych najwyższej jakości, dostarczanych przez czołowych producentów. Pozwala to na dostosowanie rozwiązań sprzętowych do potrzeb firmy. Oferta Planet Pay obejmuje terminale stacjonarne i przenośne, wykorzystujące sieci GPRS i Ethernet, oraz szereg akcesoriów, takich jak ładowarki samochodowe czy też podstawki do terminali mobilnych.

Dodatkowe usługi, korzystne dla klientów i dla biznesu

Rozwiązania dostarczane przez Planet Pay pozwalają na akceptację wszystkich rodzajów kart VISA i MasterCard oraz na obsługę płatności zbliżeniowych. Planet Pay umożliwia też firmie świadczenie dodatkowych usług, pozwalających zapewnić lepszą obsługę klientów i przynoszących korzyści biznesowe: sprzedaż doładowań telefonów, wypłatę sklepową (cashback), czy też rozliczenie transakcji w walucie karty (DCC).

Integracje kasowe – sprawniejsza i szybsza obsługa klienta

Planet Pay pomaga firmom w usprawnianiu procesów sprzedaży i skracaniu czasu obsługi klienta poprzez integrację terminali płatniczych z systemami kasowymi. Planet Pay wykorzystuje przy integracjach kasowych najnowocześniejsze aplikacje i sprzęt, oraz zapewnia zgodność dostarczanych rozwiązań z najwyższymi standardami bezpieczeństwa rozliczeń transakcji kartowych.

Kompleksowa obsługa procesów

Obsługa akceptacji kart płatniczych przez Planet Pay obejmuje wszystkie procesy związane z płatnością: autoryzację i akceptację, rozliczenia transakcji, prowizji i kosztów, raportowanie, rozpatrywanie reklamacji, obsługę umów międzybankowych i schematów rozliczeń, obsługę plików clearingowych, połączenia z międzynarodowymi sieciami (VISA, MasterCard itp.). Wdrożone procedury zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, potwierdzony certyfikatem PCI DSS.

Raporty - przejrzystość i kontrola nad biznesem

Narzędzia oferowane przez Planet Pay pozwalają firmie na dostosowanie zawartości raportów do własnych potrzeb. Planet Pay dostarcza szereg standardowych raportów w zakresie rozliczania i ewidencji transakcji dokonywanych w terminalu płatniczym. Raporty udostępniane są zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej, w plikach umożliwiających wykorzystanie danych bezpośrednio w systemach akceptanta.

Pakiety serwisowe – maksymalna dostępność terminali

Zapewnienie ciągłości działania terminali u klienta jest jednym z najważniejszych celów zespołu Planet Pay. Odzwierciedlają to pakiety serwisowe Planet Pay, zapewniające rozwiązanie ewentualnego problemu w czasie akceptowalnym dla firmy - do 24 godzin w Złotym trybie wsparcia, a nawet w ciągu 6 godzin w trybie Platynowym.

Aktywacja sprzedaży dzięki szybkiej instalacji

Możliwość szybkiego uruchomienia płatności jest ważna dla wszystkich firm, a w szczególności dla tych, których obroty są uzależnione od sezonu. Planet Pay oferuje jeden z najkrótszych czasów instalacji terminali, a na specjalne życzenie umożliwia instalację dodatkowego urządzenia w trybie natychmiastowym.

Wyślij wiadomość przez formularz, skontaktujemy się z Tobą.
;