Budowa i obsługa
sieci terminali płatniczych

Budowa i obsługa sieci akceptacji kart płatniczych VISA i MasterCard

Rozpowszechnienie kart płatniczych w Polsce pociąga za sobą szybki wzrost liczby terminali POS. W I kwartale 2015 roku ich liczba osiągnęła 312 tysięcy, o 17% więcej niż rok wcześniej1. Oferta terminali płatniczych i obsługi transakcji daje bankowi możliwość dotarcia do nowych klientów z sektora handlowo-usługowego. Wzbogacona o terminale POS oferta wzmacnia konkurencyjność banku, zwiększa lojalność klientów i otwiera nowy strumień przychodów.

Przy tworzeniu oferty terminali POS najlepszym rozwiązaniem dla banku jest powierzenie zarządzania siecią płatniczą i obsługi transakcji wyspecjalizowanej jednostce zewnętrznej.

ITCARD pomaga bankom stworzyć niezawodną sieć terminali POS i zaoferować klientom najwyższej jakości obsługę transakcji płatniczych. Specjalistyczne kompetencje ITCARD gwarantują bezpieczeństwo, ciągłość działania i satysfakcję klientów, a skala obsługiwanej przez ITCARD sieci pozwala na redukcję kosztów banku.

Nowoczesne terminale płatnicze

Akceptacja wszystkich rodzajów kart VISA i MasterCard, obsługa płatności zbliżeniowych, sprzedaż doładowań telefonów, wypłata sklepowa (cashback), rozliczenie transakcji w walucie karty (DCC).

Metody łączności dostosowane do potrzeb

Terminale stacjonarne i przenośne, wykorzystujące sieci GPRS i Ethernet.

Elastyczny model współpracy

Możliwość oferowania przez bank terminali w sieci ITCARD lub pod własną marką. W obu przypadkach ITCARD dostarcza urządzenia i zapewnia konfigurację, integrację, szkolenie z obsługi i serwis.

Kompleksowa obsługa procesów

Autoryzacja i akceptacja płatności, rozliczenia transakcji, prowizji i kosztów, raportowanie, rozpatrywanie reklamacji, obsługa umów międzybankowych i schematów rozliczeń, obsługa plików clearingowych, połączenia z międzynarodowymi sieciami (VISA, MasterCard itp.).

Bezpieczna i niezawodna infrastruktura

Całość obsługi sieci terminali oparta na systemach ITCARD w dwu uzupełniających się centrach obliczeniowych, procedury zgodne ze standardem bezpieczeństwa PCI DSS.

Zarządzanie relacją z klientami – użytkownikami POS

Administracja pełnej informacji o klientach, w tym o parametrach umów, lokalizacji terminali itp. Wsparcie procesów instalacji, dezinstalacji i zmiany lokalizacji POS-ów u klienta, naliczanie opłat i prowizji, przygotowanie raportów i wystawianie rachunków.

Wyślij wiadomość przez formularz, skontaktujemy się z Tobą.
;