Budowa i obsługa
sieci terminali płatniczych

Budowa i obsługa sieci akceptacji kart płatniczych VISA i MasterCard

Rozpowszechnienie kart płatniczych w Polsce pociąga za sobą szybki wzrost liczby terminali POS. Na koniec 2018 roku w Polsce zainstalowanych było 705 000 terminali płatniczych. W obsłudze ITCARD znajdowało się ponad 50 000 terminali, (w tym ponad 21 000 terminali sieci własnej Planet Pay), co oznacza 7,1% udziału w rynku Polskim.

Oferta terminali płatniczych i obsługi transakcji daje bankowi możliwość dotarcia do nowych klientów z sektora handlowo-usługowego. Wzbogacona o terminale POS oferta wzmacnia konkurencyjność banku, zwiększa lojalność klientów i otwiera nowy strumień przychodów.

Przy tworzeniu oferty terminali POS najlepszym rozwiązaniem dla banku jest powierzenie zarządzania siecią płatniczą i obsługi transakcji wyspecjalizowanej jednostce zewnętrznej.

ITCARD obsługuje m.in. Planet Pay, ING Bank Śląski oraz podmioty ISO: Kar-Tel, Cardpoint, Multipay, TopCard, iPOS, Payland net, ICP, Grupa Lew.

ITCARD pomaga bankom stworzyć niezawodną sieć terminali POS i zaoferować klientom najwyższej jakości obsługę transakcji płatniczych. Specjalistyczne kompetencje ITCARD gwarantują bezpieczeństwo, ciągłość działania i satysfakcję klientów, a skala obsługiwanej przez ITCARD sieci pozwala na redukcję kosztów banku.

Nowoczesne terminale płatnicze

Akceptacja wszystkich rodzajów kart VISA i MasterCard, obsługa płatności zbliżeniowych, sprzedaż doładowań telefonów, wypłata sklepowa (cashback), rozliczenie transakcji w walucie karty (DCC).

Metody łączności dostosowane do potrzeb

Terminale stacjonarne i przenośne, wykorzystujące sieci GPRS i Ethernet.

Elastyczny model współpracy

Możliwość oferowania przez bank terminali w sieci ITCARD lub pod własną marką. W obu przypadkach ITCARD dostarcza urządzenia i zapewnia konfigurację, integrację, szkolenie z obsługi i serwis.

Kompleksowa obsługa procesów

Autoryzacja i akceptacja płatności, rozliczenia transakcji, prowizji i kosztów, raportowanie, rozpatrywanie reklamacji, obsługa umów międzybankowych i schematów rozliczeń, obsługa plików clearingowych, połączenia z międzynarodowymi sieciami (VISA, MasterCard itp.).

Bezpieczna i niezawodna infrastruktura

Całość obsługi sieci terminali oparta na systemach ITCARD w dwu uzupełniających się centrach obliczeniowych, procedury zgodne ze standardem bezpieczeństwa PCI DSS.

Zarządzanie relacją z klientami – użytkownikami POS

Administracja pełnej informacji o klientach, w tym o parametrach umów, lokalizacji terminali itp. Wsparcie procesów instalacji, dezinstalacji i zmiany lokalizacji POS-ów u klienta, naliczanie opłat i prowizji, przygotowanie raportów i wystawianie rachunków.

Program Polska Bezgotówkowa

ITCARD przy współpracy Fundacją Polska Bezgotówkowa realizuje Program Polska Bezgotówkowa.

Program jest wspólną inicjatywą wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard pod patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Związku Banków Polskich.

Założeniem Programu jest upowszechnienie i zwiększenie liczby sieci punktów handlowo-usługowych akceptujących płatności bezgotówkowe. Do Programu Polska Bezgotówkowa kwalifikuje się każde przedsiębiorstwo, które nie posiadało w przeciągu ostatnich 12 miesięcy terminala płatniczego. Oferta dla takiego klienta przez 12 miesięcy wynosi 0zł za dzierżawę terminala oraz 0% prowizji.

Wyślij wiadomość przez formularz, skontaktujemy się z Tobą.
;